Kundeservice

Har du spørgsmål til sadelmagerydelser?
Så kan du ringe til Jan på hverdage mellem kl. 8 og 16 (evt. lægge en besked) på tlf. 21732737 eller kontakte os her.

Har du spørgsmål til produkter eller en ordre?
Så kan du ringe til Tina på hverdage mellem kl. 8 og 16 på tlf. 215000 eller kontakte os her.

Forsendelse

Vi benytter Post Nord og GLS til forsendelser. Din ordre sendes normalt indenfor 1-3 hverdage, med mindre andet er anført i produktbeskrivelsen. Vi kontakter dig, hvis der imod forventning opstår forsinkelser, eller varen er udsolgt.

Du har også mulighed for at spare forsendelsen, hvis du kan afhente din ordre på vores afdresse (vælg "egen afhentning" under forsendelse, og så kontakter vi dig, når din ordre er klar til afhentning hos os)

Returnering

Vigtige links:
Udskriv returseddel

Link til køb af returlabel

Varen sendes til:
Sadelmager Jan Guldborg
c/o Lundegaard I/S
Everdrupvej 27
4733 Tappernøje
TLF: 21425000

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Og ikke pakker sendt med DAO da de efterlades uden opsyn og kvittering for modtagelse.

Pakker sendt pr. efterkrav vil ikke blive modtaget.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere de(n) købte vare(r) personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

Fortrydelsesfrist 30 dage:
Du har 30 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden (gælder forbrugerkøb). Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen af din pakke, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til os eller benytte standardfortrydelsesformularen (returseddel), som du kan downloade her på siden, men også finder nederst i handelsbetingelserne (dem sender vi også altid til dig i mailen med din ordrebekræftelse).

I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, men du kan købe en returlabel her. Du skal samtidig være opmærksom på, at det er dig der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Husk også at vedlægge returseddel når du sender varen retur. Udskriv returseddel

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: geværhylstre.

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste cirka 150 kr.

Fortrydelse af en del af købet:
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du kun kan få en del af fragtomkostningerne tilbage.

Ingen fortrydelsesret:
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg (det vil fremgå i produktbeskrivelsen).

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand ved returnering:
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Sadelmager Jan Guldborg, c/o Lundegaard I/S at vurdere varens stand.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Fortrydelsesret i erhvervskøb:
Vi yder 6 måneders reklamationsret, hvis du er B2B kunde. Vi forbeholder os ret til at reparere på varen, hvis der er tale om en reklamationsberettiget mangel. Du afholder selv udgifterne for transport, hvis varen ikke er mangelfuld.

For yderligere information henvises til vores handelsbetingelser